۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول
سرخط خبرها

هر ایرانی می‌تواند در ابوموسی صاحبِ خانه شود

  • کد خبر: ۱۷۱۰۵۲
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
هر ایرانی می‌تواند در ابوموسی صاحبِ خانه شود
استاندار هرمزگان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به تبیین عملکرد دولت سیزدهم در استان پرداخت و برنامه‌های دولت را برای حل مسائل اساسی استان از جمله در حوزه راه روستایی، تامین آب پایدار، تحول در حوزه شیلات و احداث مسکن و کاهش آمار بیکاری تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی دوستی در این دیدار بیان کرد: این دیدار به منظور ارائه گزارش و شنیدن توصیه‌ها، دغدغه‌ها و خواسته‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان از دولت سیزدهم در استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، گام‌های مهمی در راستای توسعه متوازن و گسترش عدالت در مناطق مختلف استان برداشته و در همه حوزه‌هایی که نیاز به کار و فعالیت بود، تلاش‌های خوبی صورت گرفت.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان پایتخت اقتصاد دریا محور است و بر همین مبنا برنامه‌ریزی جامعی برای بهره بردن از ظرفیت دریا در حال انجام است، دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای بر صدور مجوز صیادی به فعالان این حوزه و ساماندهی صیادان داشته تا بتوان بخشی از اشتغال مورد نیاز استان را از این طریق تامین کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه صیادان سنتی فاقد مجوز استان مطابق آخرین آمار برای ۷۸۰۰ نفر از افراد مجوز صادر شده و هویت دار شده‌اند، با این مجوز تقریبا مشکل حدود ۲۲ هزار نفر حل شده است، در حوزه شیلاتی اقدامات دیگری نظیر برق دار کردن مزارع، پرورش ماهی در قفس، زیستگاه مصنوعی و اقدامات مهم دیگری انجام شده که می‌تواند به حوزه شیلاتی کمک کند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه کرد: در حوزه اشتغال گام‌های خوبی برداشته شد در سال ۱۴۰۱ استان متعهد به ایجاد حدود ۳۸ هزار شغل بود، اما خوشبختانه توانستیم حدود ۵۱ هزار شغل با کد ملی منحصر بفرد و با قابلیت راستی آزمایی ایجاد کنیم که نشانگر اجرای ۱۳۰ درصدی تعهد است و به نسبت سال ۱۴۰۰ رشدی دو برابری شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه میان تولید شغل و نرخ بیکاری استان تناقض وجود دارد اظهار داشت: استان هرمزگان توانایی زیادی در حوزه تولید شغل دارد و تلاش داریم با دو راهبرد اساسی یعنی برگزاری آزمون شفاف و دایر کردن هنرستان‌های مهارتی و تخصصی، نیرو‌های بومی توانمند و متخصص را در صنایع استان جذب کنیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در حوزه راهسازی روستایی یک تصمیم مهم گرفته شده، در سطح استان ۱۵۵ روستا محصور بودند و راه دسترسی مناسبی نداشتند که در مجموع بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر راهسازی نیاز داشت برای این منظور طی یک اقدام می‌خواهیم با ۲۰۰۰ روز کار دستگاه راهسازی، عملیات خاکی را آغاز و سپس با مالچ پاشی مشکل فعلی را کوچک و در اقدام بعدی مشکل را ریشه‌ای حل کنیم.

وی بیان کرد: در سطح استان ۹۷۱ هزار نفر با تنش آبی مواجه هستند که با مجموعه اقدامات انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته و تامین اعتبار ۲۵۰۰ میلیاردی، قرار است تا پایان سال مشکل آبی ۱۶۰ روستا و چهار شهر حل شود، در حوزه آبرسانی در بخش آبشیرین کن‌ها هم رشد ۴۱ درصدی داشتیم و قرار است در سفر رئیس جمهور هم یک بخش دیگر به آبشیرین کن‌ها افزوده شود.

دوستی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن هم در سطح استان گام‌های خوبی برداشته شده و در حال انجام فرآیند تخصیص زمین و ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

وی عنوان کرد: برای شهرستان ابوموسی هم شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات ۳۰۰ متری زمین تخصیص می‌یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->